Blogger Template by Blogcrowds

Shahrul Hafifi


pemuda segamat yang mengakui dirinya org utara.aku pun xpaham nape.bekas pelajar smkak dan kisas.kemudian meneruskan pengajian nya ke matrikulasi negeri sembilan.akhirnya terpilih ke KUIM (nama masa mula-mula join), sekarang dah USIM.pemuda konservatif tapi bersifat penyayang.kadang-kadang membuat orang di sekitarnya sakit hati jika tidak biasa bersamanya.beliau pernah menjawat jawatan sebagai pengarah HaFoS 2008.beliau masih bujang tapi mungkin akan menamatkan zaman bujangnya dalam masa terdekat.insyaallah..

p/s: harap kawan-kawan semua dapat komen pasal budak ni..next week kawan kita seterusnya..nantikan..

4 Komen:

ustaz batch =)

June 19, 2009 at 9:44 AM  

Aku ke ni..

June 19, 2009 at 12:45 PM  

budak ni? suka tikam dari belakang aku! huhuhu, sakit tau!
jgn salah paham! suka nyakat aku, da hal skit, memang pantang, ada ja nak kata, nasib baek dah paham, klo x, memang nak kna lempang. hehehe
apa pun, kepada ......(tutttttttttttt) jagalah abang sharol ni baek2 ye, n banyak2kan bersabar! jgn jeles sgt, abg ni cam playboy, tapi x playboy pun!
kepada sharol, sori! lawak ja! hehehe
sharol ni baek, apa yg kat atas tu, btol skit je, salah banyak......
yohoho
that all.
editor.... edit dlu sebelum publish!

June 23, 2009 at 7:11 AM  

wah..glemer r shawol pasni ahaks!!

Shawol pngarah kuku besi!!!ha3..

sejujurnye nk kate shawol ni memg kwn yg baek..
caring ngan membe n family..
InsyaAllah leh jd suami yg baek~he2..
yg plg best die ni kalu bg nasihat musti touching r!!

Kawen jgn luper jemput!! (^_^)

June 23, 2009 at 6:21 PM  

Newer Post Older Post Home